דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב פנים בחול 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 695   [ נצפה 4320 פעמים ]

לימודי עיצוב פנים בחו"ל

 

מילאנו, לונדון, פריז. לא, במקרה הזה לא מדובר ביעדים לטיול הבא, אלא באתרים אפשריים ללימודים. אכן, לימודים. ולא סתם לימודים: לימודי עיצוב פנים בחו"ל. נשמע כמו תסריט דמיוני או אפשרות רחוקה? ממש לא. זה נמצא בהישג ידיכם.

 

כבר רבים וטובים עשו זאת לפניכם

 

ועושים זאת גם בימים אלו. שלא תטעו, לימודים בחו"ל כבר מזמן לא שייכים רק למי שרוצה ללמוד רפואה. היום לימודים רבים וביניהם לימודי העיצוב, הפכו לפופולאריים ביותר בקרב צעירי ישראל. אם אתם חולמים להיות מעצבי פנים מהצמרת העולמית, כדאי להתחיל את הדרך לשם בנקודת פתיחה גבוהה- במרכז העצבים של עולם עיצוב אופנה.

 

לפני לימודי עיצוב פנים בחו"ל: קצת על התחום

 

למי שעדיין לא בטוח במה מדובר, נסביר: מעצבי פנים הם מי שאחראיים על עיצוב החלק הפנימי של המבנה. זהו למעשה תחום שהיה בעבר חלק מהאדריכלות, אך יצא לדרך עצמאית במהלך המאה ה-20 והפך למקצוע בפני עצמו, בתוך עולם העיצוב. התחום תפח עם השנים וכיום, ישנם בתי ספר שמציעים מסלול ייחודי של לימודי עיצוב פנים בחו"ל.

 

התחום הזה כולל עיצוב בתים באופן כללי ובאופן פרטני יותר: עיצוב חדרי ילדים, משרדים, בנקים, מרפאות ולמעשה כל דבר בנוי. מעצבי פנים צריכים להיות בעלי הבנה בעניינים כמו תאורה נכונה, ריהוט, טפטים, צבע ואפילו נגרות. ולמה? משום שהכל, בסופו של דבר, משפיע על איך ייראה החדר והמבנה כולו מבפנים.

 

לימודי עיצוב פנים בחו"ל: אין יותר מרכזי מזה

 

אותן ערי בירה אירופאיות שהזכרנו בהתחלה הן היום מוקדי עולם העיצוב. כל מגמה חדשה, קולקציה פורצת דרך ושינויים עיצוביים מתרחשים שם. אם זה באופנה, בעיצוב פנים, עיצוב תעשייתי או שיווק בעולם העיצוב- הכל קורה שם. כדי להיות מעצבי פנים גדולים- עליכם להתחיל שם, במסלול של לימודי עיצוב פנים בחו"ל.

 

קשיי השפה

 

זהו אכן הדבר שמרתיע יותר מכל אדם ששואף ללמוד תחום כלשהו בחו"ל. גם עיצוב אינו שונה מהם. תארו לכם איך זה לעבור קורס על עיצוב חדרי ילדים, כשהכל נאמר בספרדית או איטלקית. לא נעים. אבל יש דרכים להתגבר על העניין.

 

ישנן שתי דרכים עיקריות: הראשונה היא לעבור מכינה לקראת קורס עיצוב פנים בחו"ל. מכינות כאלה בדרך כלל לא מיועדות לתחום לימודים ספציפי, אלא בעיקר נוגעות בשפה הלימודית הכללית. האפשרות השנייה היא לחפש בתי ספר – גם באיטליה או ספרד – ששפת הלימוד בהם היא אנגלית. בשפה הזו, לכולם יהיה בטוח קל יותר.

 

לימודי עיצוב פנים בחו"ל הם בדרך כלל רק אגף אחד

 

אם אתם מתכוננים כבר לקראת המעבר לארץ זרה ולקראת הכניסה לקמפוס החדש, התכוננו לכך שהמסלול שלכם, המכשיר מעצבי פנים, הוא רק חלק מהמרכז עצמו. בדרך כלל, בתי ספר לעיצוב הם קומפלקסים גדולים בהם לומדים אלפי סטודנטים, בכל מקצועות העיצוב הקיימים. התכוננו להיות חלק ממרכז עצבים עיצובי.

 

ולסיום- תנאי הקבלה אל לימודי עיצוב פנים בחו"ל

 

לרוב, לא תצטרכו לעמוד בפני בחינות קשות או להציג תיקי עבודות עצומים. התנאי הבסיסי הוא בגרות מלאה, אך מעבר לזה כנראה שתצטרכו רק לעבור מבחני שפה. חשוב לדעת בנוסף כי הלימודים נמשכים בין שלוש לארבע שנים והכי חשוב: בוגרי לימודי עיצוב פנים בחו"ל יהיו מבוקשים מאוד בכל מקום. ככה זה שלומדים במקום בו הכל קורה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב